OP EEN VERANTWOORDE MANIER UW BEDRIJF OPTIMALISEREN

Organisatie advies imageOrganisatie advies image

Conflicten of problemen in de samenwerking zijn niet alleen afhankelijk van persoonsgebonden factoren maar ook van werkomstandigheden. Bijvoorbeeld de werksfeer, bedrijfscultuur, de stijl van leidinggeven, veiligheid of werktevredenheid. Een hoge werkdruk of onjuiste samenwerking leidt tot ontevredenheid en conflicten.

In sommige situaties leiden bovenstaande factoren niet alleen tot conflicten maar ook tot ondermaats functioneren en problematisch verzuim. Dit heeft vaak een verhoogd verloop en extra kosten voor het werven en trainen van nieuwe werknemers tot gevolg. Conflicten die niet worden opgelost kunnen de reputatie van uw bedrijf schaden. In dit geval is het zinvol om onderzoeken hoe u de werkomstandigheden kunt verbeteren.

Eliamber treedt op als conflictbemiddelaar waarbij u kan vertrouwen op mijn kennis en praktijkervaring als A&O psycholoog, GZ-psycholoog en leidinggevende. Ik houd me bezig met het verbeteren van persoonsgebonden factoren én arbeidsomstandigheden.

Laten we de werkomstandigheden binnen uw organisatie optimaliseren!